Home / Κοινωνία / «ΓΥΝΑΙΚΑ»

«ΓΥΝΑΙΚΑ»

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ

ΜΟΔΑ
Κιμονό: φορέστε το από το πρωί μέχρι το βράδυ

Αν υπάρχει ένα ρούχο που μπορεί να φορεθεί από το πρωί μέχρι το βράδυ τώρα το καλοκαίρι, αυτό είναι σίγουρα το «κιμονό».

Μακρύ ή κοντό, μεταξωτό ή συνθετικό, με κρόσια ή χωρίς, μονόχρωμο ή φλοράλ, σε τιμές για όλα τα βαλάντια, δεν πρέπει να λείπει από την καλοκαιρινή γκαρνταρόμπα σας. Φορέστε το πάνω από το μαγιό ή το σορτς, δοκιμάστε το με παντελόνι και t-shirt ή τολμήστε το με μία ριγέ παντελόνα όπως αυτή της φωτογραφίας και εντυπωσιάστε, χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία.

Είναι ιδανικό για όλα τα σώματα, αφού ανάλογα με τον τρόπο που θα το φορέσετε, μπορείτε να αναδείξει τα «δυνατά» σας σημεία και να «καλύψετε» τις ατέλειες.

ΟΜΟΡΦΙΑ
Μυστικά για να μη χαλάει το μακιγιάζ από τη ζέστη

Ζέστη και μακιγιάζ, μοιάζουν να είναι ασύμβατες έννοιες, που όμως κάποιες φορές είμαστε υποχρεωμένες να βρούμε τρόπο να τις συνδυάσουμε. Γάμοι, βαπτίσεις και πάρτι είναι στην ημερήσια διάταξη αυτήν την εποχή και οι γυναίκες θέλουμε να εμφανιζόμαστε σε αυτά καλοβαμμένες και όχι ιδρωμένες και πασαλειμμένες. Γίνεται;

Εφαρμόστε κάποια απλά μυστικά και θα διαπιστώσετε πως όλα γίνονται:
Τυλίξτε ένα παγάκι σε ένα κομμάτι ύφασμα και περάστε το με απαλές κυκλικές κινήσεις μασάζ στο πρόσωπό σας. Το κόλπο αυτό βοηθάει το μακιγιάζ σας να σταθεροποιηθεί καλύτερα και κατ’ επέκταση να διατηρηθεί περισσότερο.

Ξεχάστε τα βαριά μακιγιάζ. Επιλέξτε μία ενυδατική κρέμα με χρώμα και χρησιμοποιήστε την σαν βάση. Προσθέστε σε αυτή δύο σταγόνες aloe vera και απλώστε την στο πρόσωπό σας με ένα βρεγμένο σφουγγαράκι και όχι με τα δάχτυλά σας.
Εάν θέλετε να βάψετε τα μάτια σας με σκιές, τότε βρέξτε προηγουμένως το πινελάκι σας ώστε η σκιά να γίνει υγρή για να αντέξει περισσότερο. Ξεχάστε το μολύβι και εάν θέλετε οπωσδήποτε να τονίσετε το βλέμμα σας, δοκιμάστε καλύτερα ένα υγρό eye liner.
Χρησιμοποιήστε ρουζ σε σκόνη, σε φυσικές αποχρώσεις.
Πείτε αντίο στα λιπαρά κραγιόν και προτιμήστε ένα λιπ-γκλος
Αγοράστε μία αδιάβροχη μάσκαρα. Ακόμη και αν όλα καταρρεύσουν από τον ιδρώτα, αυτή θα μείνει στο ύψος της και κυρίως στα μάτια σας, σώζοντας την κατάσταση.
Στο τέλος ταμπονάρετε ελαφρά το πρόσωπο με ένα απλό χαρτομάντηλο. Φροντίστε να έχετε μαζί σας χαρτομάντηλα και να περνάτε ταμποναριστά το μέτωπο και τα μάγουλά σας όταν ιδρώνετε.

Μάσκες ματιών με ό,τι έχετε στην κουζίνα σας

Μαύροι κύκλοι και «σακούλες» κάτω από τα μάτια, είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες γυναίκες, απόρροια κούρασης, έλλειψης ύπνου, κληρονομικής προδιάθεσης, κατακράτησης υγρών και πολλών άλλων παραγόντων.

Στο εμπόριο κυκλοφορούν πολλές μάσκες ειδικά για την περιοχή των ματιών, αλλά υπάρχει και εναλλακτική λύση κρυμμένη στην κουζίνα σας!

Ιδού μερικές μάσκες ματιών με φυσικά υλικά, που θα σας εκπλήξουν με τα αποτελέσματά τους αρκεί να τις επαναλαμβάνετε 2-3 φορές την εβδομάδα.
1. Μαϊντανός: Κόψτε περίπου 20 φύλλα μαϊντανού σε χοντρά κομμάτια, προσθέστε μια κουταλιά βραστό νερό και πιέστε με μία ξύλινη σπάτουλα, μέχρι να βγάλουν τα φυλλαράκια τους χυμούς τους. Βάλτε το μείγμα στο ψυγείο να παγώσει και στη συνέχεια βουτήξτε μέσα σε αυτό δύο ροδέλες βαμβακιού και τοποθετήστε τις στα (κλειστά) μάτια σας για 10 λεπτά. Συνεχίστε το ίδιο μέχρι να τελειώσει το μείγμα.
2. Μέντα και μέλι: Ανακατέψτε 10 φύλλα μέντας με μία κουταλιά σούπας μέλι και μία κουταλιά γλυκού βραστό νερό, μέχρι να ενωθούν καλά. Αφήστε το μείγμα στο ψυγείο να παγώσει. Εφαρμόστε με βαμβάκι τη μάσκα γύρω από τα μάτια σας και αφήστε την για 10 λεπτά.
3. Αγγούρι και λεμόνι: Οι φέτες παγωμένου αγγουριού πάνω στα μάτια, είναι γνωστές για την αποτελεσματικότητά τους, αφού χαρίζουν λάμψη και όψη ξεκούραστη. Μία πιο ισχυρή λύση είναι να πολτοποιήσετε δέκα φέτες αγγούρι μαζί με το χυμό μισού λεμονιού. Αφήστε το στο ψυγείο να παγώσει και με ένα κομμάτι βαμβάκι εφαρμόστε το στην περιοχή κάτω από τα μάτια για 15 λεπτά. Προσέξτε να μην μπει μέσα στα μάτια.
4. Πατάτα: Αφήστε μια ωμή πατάτα με τη φλούδα στο ψυγείο. Μόλις κρυώσει, κόψτε δύο λεπτές φέτες και αφήστε την υπόλοιπη στο ψυγείο. Τοποθετήστε τις φέτες πάνω στα (κλειστά) μάτια σας για 5 λεπτά. Στη συνέχεια πετάξτε τις, κόψτε άλλες δύο από την παγωμένη πατάτα και εφαρμόστε πάλι για 5 λεπτά.
5. Φακελάκια τσαγιού: την επόμενη φορά που θα φτιάξετε τσάι με τα γνωστά φακελάκια, μη βιαστείτε να τα πετάξετε. Βάλτε τα για λίγο στο ψυγείο να κρυώσουν καλά και τοποθετήστε τα στα (κλειστά) μάτια σας σαν κομπρέσες για 15 λεπτά.
6. Αμυγδαλέλαιο: απλώστε λίγες σταγόνες στην περιοχή κάτω από τα μάτια, πριν πέσετε να κοιμηθείτε, και κάντε μασάζ με κυκλικές κινήσεις ασκώντας ελαφριά πίεση με την άκρη του δαχτύλου σας. Προσέξτε να μην μπει μέσα στα μάτια. Αφήστε να δράσει όλη νύχτα.

EXTRA TIP: Το μυστικό του κουταλιού. Ένα τρικ που χρησιμοποιούν δεκάδες σταρ ανά τον πλανήτη, είναι το παγωμένο κουτάλι! Αφήστε ένα κουτάλι στο ψυγείο να παγώσει (ή βάλτε το στην κατάψυξη για λίγα λεπτά) και μετά ακουμπήστε το στα (κλειστά) μάτια σας, μέχρι να νιώσετε ότι ζεστάθηκε. Θα εκπλαγείτε από το αποτέλεσμα!

ΣΕΞ
Οι γυναίκες θέλουν περισσότερο σεξ το καλοκαίρι!

Αυτό υποστηρίζει η δρ Ντέμπρα Χέρμπενικ, διευθύντρια του Κέντρου Προώθησης της Σεξουαλικής Υγείας στο Ινστιτούτο Κίνσεϊ και συγγραφέας του βιβλίου «Because It Feels Good».

Η ανεβασμένη ερωτική διάθεση των γυναικών κατά τους καλοκαιρινούς μήνες σύμφωνα με την ερευνήτρια οφείλεται σε τέσσερεις κυρίως λόγους:
1. Οσμή, γεύση και όραση, είναι στο αποκορύφωμά τους! Οι μυρωδιές της θάλασσας, του αντιηλιακού και του ανδρικού ιδρώτα, η γεύση των παγωτών και των δροσερών ποτών, η εικόνα των ημίγυμνων κορμιών, δημιουργούν το ιδανικό ερωτικό σκηνικό.
2. Η αφή αυξάνει την επιθυμία, αφού η ζέστη χαλαρώνει τους μυς και μεγιστοποιεί τις αισθήσεις του δέρματος.
3. Η θάλασσα ενισχύει τη λίμπιντο, τονώνοντας την κυκλοφορία του αίματος.
4. Ο γυναικείος ναρκισσισμός βρίσκεται στα καλύτερά του, αφού το μαύρισμα και το ανάλαφρο ντύσιμο, μαζί με την πρόσκαιρη απουσία του άγχους, μας κάνουν να νιώθουμε πολύ πιο όμορφες απ’ ό,τι το χειμώνα.

ΕΥΕΞΙΑ
Κάντε yoga πίνοντας μπύρα!

Η μόδα ξεκίνησε από το Λονδίνο και εξαπλώνεται ραγδαία σε όλο τον κόσμο. Το όνομά της: Yoga Beer. Όχι, δεν είναι αστείο, αλλά ο νέος τρόπος που βρήκαν πολλοί εκπαιδευτές να μυήσουν στη γιόγκα γυναίκες και άνδρες που τους αρέσει να πίνουν μπύρα (αριθμός μεγάλος στην Αγγλία και όχι μόνο).

Το σκεπτικό είναι ότι η μπύρα σε μικρές ποσότητες βοηθάει τους ανθρώπους να χαλαρώσουν, διώχνει την ένταση και τους προετοιμάζει καλύτερα να βιώσουν την ευτυχία που τους χαρίζει η γιόγκα.

«Αυτό που κάνουμε είναι να πάρουμε τη φιλοσοφία της γιόγκα και να τη συνδυάζουμε με την ευχαρίστηση που δίνει η μπύρα για να βοηθήσουμε κάποιον να φτάσει στα υψηλότερα επίπεδα συνεκτικότητας», δηλώνει ο εμπνευστής της μεθόδου, δάσκαλος γιόγκα, Τζούλα.

«Ο στόχος είναι πάντα να κάνεις τους ανθρώπους ευτυχισμένους και να τους απαλλάσσεις από το στρες. Αν αυτό μπορεί να επιτευχθεί συνδυάζοντας τις παραδοσιακές ασκήσεις γιόγκα με λίγη μπύρα, τότε είναι αποδεκτό καθώς μπορεί να λειτουργήσει ενθαρρυντικά», συμπληρώνει ο συνάδελφός του Γκιουζέλ Μουρσαλίμοβα.

Πάρτε λοιπόν ένα μπουκάλι παγωμένη μπύρα, αλλά μην το πιείτε (αμέσως): αρχίστε αύριο κιόλας μαθήματα yoga beer, μέχρι να μάθετε να το ισορροπείτε στο κεφάλι σας!

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Διώξτε τα συμπτώματα της κατάθλιψης με τη δύναμη του μυαλού σας!


Η κατάθλιψη είναι ένα σοβαρό πρόβλημα που απαιτεί παρακολούθηση από γιατρό! Συμπτώματα όμως, όπως η θλίψη και η μελαγχολία, μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε και μόνες μας, με τη δύναμη του μυαλού μας!

Σύμφωνα με τον δρα Σάιμον Ρίγκο, επικεφαλής του Τμήματος Εκπαίδευσης στην Ψυχολογία στο Ιατρικό Κέντρο Μοντεφιόρε της Νέας Υόρκης, το μυστικό βρίσκεται σε τρεις αλλαγές στον τρόπο σκέψης μας:
1. Σταματήστε να καταστροφολογείτε! Μη σκέφτεστε «δεν θα τα καταφέρουμε». Πείτε στον εαυτό σας «θα τα καταφέρουμε ο κόσμος να χαλάσει, όσο χρόνο κι αν μας πάρει».
2. Πείτε «όχι» στις εμμονές. Αντί να κολλάτε σε ένα πρόβλημα, έναν τσακωμό, μία ατυχία και να σκέφτεστε συνεχώς τι έγινε, βοηθήσετε το μυαλό σας να αποσπαστεί σε κάτι άλλο, λιγότερο δυσάρεστο.
3. Μην παριστάνετε τα μέντιουμ. Οι άνθρωποι που «φλερτάρουν» με την κατάθλιψη συμπεριφέρονται σαν να ξέρουν τι θα συμβεί στο μέλλον και προβλέπουν πάντα καταστροφικές εξελίξεις. Ε, λοιπόν, δεν είστε μέντιουμ! Που σημαίνει ότι μπορεί τελικά η επόμενη μέρα να είναι φωτεινή!

ΥΓΕΙΑ
Ο μήνας γέννησης επηρεάζει την υγεία μας!

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Αλικάντε στην Ισπανία ανακάλυψαν ότι ο μήνας της γέννησής μας μπορεί να αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισης κάποιων συγκεκριμένων προβλημάτων υγείας, κυρίως λόγω της διαφορετικής έκθεσης της μητέρας μας στην ηλιοφάνεια και τη Βιταμίνη D κατά την εγκυμοσύνη αλλά και εξαιτίας μιας σειράς παραγόντων όπως θερμοκρασία, ιοί, αλλεργίες που επηρεάζουν το έμβρυο και τα μωρά στα πρώτα στάδια της ζωής τους.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης τους που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Medicina Clínica, ανάλογα με το φύλο και το μήνα γέννησής σας μπορεί να είμαστε πιο επιρρεπείς στα παρακάτω:

ΜΗΝΑΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΑΝΔΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
Ιανουάριος Δυσκοιλιότητα, Πόνοι στην πλάτη, Στομαχικό έλκος Εμμηνόπαυση, Έμφραγμα, Πονοκέφαλοι
Φεβρουάριος Θυρεοειδής, Καρδιά, Οστεοαρθρίτιδα Θυρεοειδής, Θρόμβωση, Οστεοαρθρίτιδα
Μάρτιος Καταρράκτης, Καρδιά, Άσθμα Αρθριτικά, Ρευματισμός, Δυσκοιλιότητα
Απρίλιος Άσθμα, Οστεοπόρωση, Θυρεοειδής Οστεοπόρωση, Βρογχίτιδα

 

Μάιος Κατάθλιψη, Διαβήτης, Άσθμα Οστεοπόρωση, Δυσκοιλιότητα, Aλλεργίες
Ιούνιος Καρδιά, Καταρράκτης, Χρόνια Βρογχίτιδα Ακράτεια, Ρευματισμοί, Αρθριτικά
Ιούλιος Αρθριτικά, Άσθμα Αυχενικό, Άσθμα
Αύγουστος Άσθμα, Οστεοπόρωση, Αρθριτικά Θρόμβωση, Ρευματισμοί, Αρθριτικά
Σεπτέμβριος Άσθμα, Οστεοπόρωση, Θυρεοειδής Οστεοπόρωση, Θυρεοειδής
Οκτώβριος Θυρεοειδής, Οστεοπόρωση, Πονοκέφαλοι Αναιμία, Χοληστερίνη, Οστεοπόρωση
Νοέμβριος Δερματολογικές παθήσεις, Καρδιά, Θυρεοειδής Φλεβικές παθήσεις, Καρδιά, Δυσκοιλιότητα
Δεκέμβριος Καταρράκτης, Καρδιά, Κατάθλιψη Άσθμα, Βρογχίτιδα, Θρόμβωση

Check Also

«Παράδεισος» της παρανομίας τα κατεχόμενα

Τα λιμάνια χρησιμοποιούνται ως κόμβοι μεταφοράς ναρκωτικών, λαθραίων τσιγάρων και όχι μόνο Γράφει η ΜΑΡΙΑ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *