Home / Media / Ομογενείς χωρίς TV

Ομογενείς χωρίς TV

Ένα εκατομμύριο το χρόνο κόστισε το «μαύρο» των Σαμαρά-Βενιζέλου στην ΕΡΤ και συγκεκριμένα στο δορυφορικό ERT World, για τους απόδημους.

Οι συνεργασίες της ERT World με αμερικανικές συνδρομητικές πλατφόρμες ακυρώθηκαν, ενώ σήμερα ζητούνται εγγυήσεις λειτουργίας τριών ετών, προκειμένου να υπογράψουν νέα συμβόλαια. Η ERT World εκπέμπει προς το παρόν μόνο στην Ευρώπη.

 

Check Also

Πέρασαν… αλυσίδες στον Τύπο

Από τον Κατσαούνη στους Μπερλουσκόνι και από τα ολιγοπώλια στα μονοπώλια. Οι Βαρδινογιάννηδες απαιτούν 32,5 …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *